HTML

Momci mindennapjai

Mindig is vágytam igazi blogra, bár túl bénának tartom magam ehhez, de most úgy néz ki mégis sikerül:-) Biztosan meglepődnek a drága barátaim, ha olvassák a rövid, bátortalan első soraimat. Bologom témája nem más mint az én szerény, unalmas(vagy mégsem?) életem. Remélem sok örömet nyújt majd az olvasónak. Azt, hogy tetszik-e? Mindenki maga döntse el. De a negatív értékelést tartsák magukban!;-)

Friss topikok

  • Momci: Kedves @tomboy!:) Az egyenlőre szó használata épp úgy helyes, mint az egyelőre szó használata. Az ... (2009.04.07. 08:39) Ákosh ♥
  • atomboy: Szilvasvarad, ahh, de kellemes emlekek jonnek elo, ha meghallom a nevet. 1997-ben voltam ott oszta... (2009.04.06. 23:59) Programjaim a jövő hétre...
  • vesper: Na??? sehol egy új bejegyzés??? (2009.02.24. 19:06) Kísértetek vs. fantázia
  • vesper: Momokám, gyerünk, gyerünk, haldoklik a blogod!!! Írjál bele ezerrel :-)))) (2009.01.05. 10:01) Utazási "élmények"...

Linkblog

Utazási "élmények"...

Momci 2008.12.17. 21:17

 

   Utazás az ország középponja felé....

 

Tegnap felmentem a Pestre az előző bejegyzésem időpontjai és útvonalai alapján. A vizsga? Hááát nem mondok inkább semmit, mert ha mondok akkor tuti nem úgy lesz... Reménykedjünk a legjobbakban!:-)

Jah! Mikor mentem a suli utcája felé látom ám, hogy ott állnak a rendőrök és el van barikádozva. Volt egy kis luk aminn át lehetett menni, oda lépek, ránézek a rendőrökre majd megszólalok vékonyka kis hangomon: "Átlehet menni?":-)                                       Erre nagyon mosolyogva(csakcsak nem röhögve) megszólal az egyik kölökképű: "Persze"  Ezt az égést...:D

Vizsga után ettem egy Hamburgert a Nyugatinál lévő Burgerkingbe, majd mentem lefele az aluljáróba, szépen kijukasztottam a vonaljegyem:P majd valaki szólított a nevemen, mire felnéztem volna már kocogtatta is a vállamat:-) Egyik volt kollégiumtársam volt a középiskolába, néhány szóváltás után már mentem is tovább(siettem arra a nyavalyás buszra:-P).

A Népliget alsó szintje csak úgy kongott ahogy végig haladtam benne, s néha fel fel hörgött valami részeg is, hát eléggé félelmetes volt. Irány az ATM! Természetesen előttem két kis kínai, kóreai, vietnámi, japán vagy tudomisén milyen nemzetiségű pár bénáskodott, a percek meg csak teltek. Miután sikerült sorra kerülnöm és felvennem a pénzem, felmentem a buszhoz....még így is 25 perccel indulás előtt értem oda. Annyi ember állt ott... mint egész Bana lakossága(persze túlzok, mint mindig).... Megszámoltam az embereket..megállpítottam, hogy ha utoljára is szállok fel,marad ülőhelyem. Úgyhogy leültem a padra és elszopogattam a Milka laposcsoki mikulásom fejét, amit még anyukámtól kaptam.

Beállt a busz emberek tolonganak egymás hegyén hátán, alig kapok levegőt,épp akkor érkezik egy fiatalember beltolakszik mellém, szinte már elém... Ránézek gyilkos pillantásommal erre előre enged. Jeee már a lépcsőn állok! Nyomnak...tolnak hátulról...ilyen nincs!Ilyen ez a VOLÁN is...

Jegyet veszek, mondom a buszsofőrnek legyen kedves tegyen már le Bábolnánál a OMV  benzinkútnál...Hát rohadtul nem volt kedves...szemétláda nem tett le!

Fenn ültem a buszon, mérgesen néztem a felszálló emberekre,hogy egyiknek se forduljon meg a fejében az, hogy mellém üljön. Így is történt:-P Hála Istennek:-D

Petőfi Híd Budai Hídfőnél egy srác mellém ült... nah persze a túl oldalon lévő nyanya másik helyén csak egy ritikül volt, az én másik helyemen meg kabát, táska, zacskó, iszi, kaja, pulcsi1, pulcsi2...stb... Hát a drága mégis mellém akart ülni, hiába néztem úgy rá, mint aki elmebeteg pszichopata gyilkos...nem használ...az én elbűvölő arcomat nem tudom ilyenné változtatni:-D

És elkezdett beszélni... beszélt...beszélt Tatabányáig, beszélt a bábolnai OMV kútig, és még Győrben is beszélt. A végére egész megkedveltem:-D Először nagyon idegesített, de lehet azért mert dühös voltam amiért mellém ült, szerettem volna magányosan zenét hallgatni ahogy régen szoktam. Aztán időközbe bekapcsolódtam a monológjába és idönként mintha párbeszéd is lett volna:-D Azért aranyos volt, míg vártunk a buszra meghívott egy forralt borra a városba, nem nagyon kívántam, de meglepően jól esett...beszélgettünk, majd elbúcsúztunk és felültem a buszra, hogy haza jöjjek....

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://momcimindennapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr97828764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vesper 2009.01.05. 10:01:16

Momokám, gyerünk, gyerünk, haldoklik a blogod!!! Írjál bele ezerrel :-))))
süti beállítások módosítása